Tylko jedno słowo

Tauron – jak skontaktować się z sprzedawcą prądu?

Sierpień 23rd, 2018

Infolinia, ebok a może osobista wizyta w punkcie obsługi klienta? Którą formę kontaktu z Tauron wybrać, aby jak najszybciej załatwić sprawę?

Tauron postanowił uruchomić dwie infolinie. Pierwsza z nich działająca pod numerem 555 444 555 odpowiada na wszelkie pytania związane z ofertami Tauron. Konsultanci są dostępni w dni robocze pomiędzy godziną 7.00 a 18.00. Jeśli Twoja sprawa dotyczy bieżącej obsługi to odpowiedni numer do jej załatwienia to 32 606 0 606. Infolinia ta także jest czynna w wyżej wymienionych dniach i godzinach. Dzwoniąc na infolinie można złożyć reklamację rachunku oraz zgłosić usterkę licznika energii elektrycznej. Można też zgłosić potrzebę skorzystania z pomocy fachowca m.in. elektryka czy serwisanta gazowego. Pracownicy infolinii doradzą także w wyborze energetycznej taryfy.

Bez wątpienia szybszą formą kontaktu jest eBOK Tauron. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest dostępne dla każdego klienta firmy energetycznej. Niezbędna jest jednak rejestracja, podczas której wystarczy podać podstawowe dane z faktury Tauron.

O tym jak wygląda Tauron logowanie można się dowiedzieć tutaj https://energiadirect.pl/poradniki/tauron-kontakt

eBOK Tauron to możliwość wysyłania zapytań, podgląd zużycia energii, podanie stanu licznika, pobranie faktury elektronicznej, wysyłanie zapytań, złożenia reklamacji rachunku za prąd. Jak pokazuje doświadczenie sprawy, które „przechodzą” przez eBOK są szybciej załatwiane. Tutaj sprawę możemy załatwić w każdy dzień tygodnia oraz o dowolnej godzinie.

Można także udać się to stacjonarnego punktu obsługi, które jednak są czynne w większości przypadków w dni robocze i od 8.00 do 16.00. Biura są zlokalizowane w miastach w południowej części Polski.

Comments are closed.

Powered by WordPress. Theme by Sash Lewis.