Tylko jedno słowo

Czy prowizję na Booking można obniżyć?

Grudzień 12th, 2017

Jak najbardziej można to zrobić. Wystarczy, że hotel zwróci odpowiednią uwagę na wizytówkę na portalu, i na to jak jego hotel jest tam postrzegany. Jeśli dany hotel ma mało szczegółowe, mało zachęcające opisy, może być znacznie wyżej, bez konieczności zwiększania swojej dotychczasowej prowizji. Mało tego, może ona ulec zmniejszeniu, jeśli tylko uwaga będzie wystarczająco duża.

Hotelarze muszą zadbać o to, żeby zdjęcia były najbardziej atrakcyjne, otoczenie i udogodnienia były odpowiednio uzupełnione, a pozycja będzie rosnąć. Niższa prowizja booking, to coś co pozwoli hotelowi więcej zyskać. Dzięki temu będzie mógł się rozwinąć i zadbać o więcej obszarów swojej działalności.

Obecność na portalach rezerwacyjnych to dzisiaj niemal obowiązki hotelarzy. Wyszukujących oferty noclegowe jest coraz więcej, to raz, a dwa, coraz młodsze pokolenia zaczynają korzystać z hoteli. Jak wiadomo młodsze pokolenia chcą mieć maksymalnie ułatwioną i skróconą drogę zakupową. Dzięki obecności na portalu i odpowiednio zoptymalizowanej wizytówce hotel ma całkowitą pewność, że potencjalni goście nie przechodzą mu koło nosa.

Zyskaj świetnie zoptymalizowaną wizytówkę. Skontaktuj się z bookingsolutions.pl

Comments are closed.

Powered by WordPress. Theme by Sash Lewis.